Norges største benchmarkundersøkelse
Årets kundeservice 2020 er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer årlig. De har 160 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.KSindeks opererer med kategoriene Bank, Forsikring, Telefoni, Bredbånd, TV-signaler, Reise, Åpen klasse, og i år også en egen Koronapris (Norges beste kundeservice i koronaperioden). 7. januar i år ble det klart at Eika Alliansen var nominert til prisen for beste kundeservice innenfor kategorien bank - og i dag ble vi utropt til vinner!
Bankbransjen er den bransjen som får flest henvendelser i løpet av et år. Det er veldig jevnt i toppen i og med at alle banker har forstått viktigheten av god kundeservice - Kantar
Som Kantar skriver på sine nettsider, handler kundeservice ikke bare om hvor lang ventetid det er, men også om saken blir løst, om man må ta kontakt igjen, hvor dyktige man er til å løse saken der og da og ikke minst hvilken følelse kunden satt igjen med etter at han eller hun var i kontakt med bedriften .
Eika-bankene hviler ikke på laurbærene
Vår ambisjon er å være best på kundeservice, og denne prisen viser at vi er på rett vei. Men det å være god på kundeservice er en kontinuerlig og tidkrevende jobb. Vi vil derfor fortsette å arbeide for at kundene våre skal være de mest fornøyde og få den beste hjelpen og rådgivningen vi kan tilby.
Tusen takk for tilbakemeldinger og evaluering av den jobben våre kundebehandlere gjør - det er ubetalelig!